İzleyiciler

3 Mart 2020 Salı

Ulay'a Veda...



İlk defa bir blog yazımı yazarken nasıl başlayacağımı bilemedim ve zorlandım. Bu kez diğer yazdıklarımdan çok farklı olacak. Marina Abramovic'in işlerine, disiplinine, tavrına, tarzına ve kendine olan hayranlığımı her fırsatta dile getiririm. Yanı sıra Ulay'la olan ilişkilerini dramatik bulmama rağmen beraber yaptıkları performansları inanılmaz bulurum. Performans sanatı bana bu ikili ile anlamlı gelmişti, sonrasında bu sanata ilgim artmıştı. Aynı zamanda bana ilham kaynağı da olmuşlardı, çalışmalarıma dahil etmiştim. Çok sevdiğim performansın öncülerinden olan bu ikiliden Ulay dün hayata veda etti. Bunun üzerine ne yazabilirim bilmiyorum. Sadece bu yazıyı bitirip hala tanımayanlar varsa diye Ulay'ı tanıtmak ve bu ikilinin hikayelerini paylaşmak istiyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder