İzleyiciler

12 Kasım 2019 Salı

Yeni Bölüm : "Kitap Tanıtımı" :)

Sayfamı ziyaret eden herkese merhaba :) Blog sayfamda bazı okunmaların fazla olduğunu gördüğümden ve artık bunun gerekli olduğunu düşündüğümden yeni bir bölüm açmaya karar verdim "Kitap Tanıtımı". Daha önceki bir yazımda da bahsettiğim gibi burası ile ilgilenemediğim dönemde iş hayatımın haricinde bir eğitim sürecim oldu. Hem eğittiğim hem eğitildiğim anlamlı ve keyifli bir süreçti, bir o kadar da yorucu..:) Lise döneminden beri kitap ve sanat dergileri biriktirme gibi bir hastalığım vardı. Ama sorun şu ki aşırı kitap ve dergi alıyor fakat aldıklarımın hepsini okuyacak kadar çok zaman bulamıyordum. Benim dururumu tam karşılamasa da uzak doğuluların tsundoku dedikleri sendromun biraz farklı bir versiyonu yaşadığımı düşünüyorum. İçeriğini beğendiğim her kitabı alma, sadece bununla kalmayıp tabletime e-kitaplar yükleme, kitaplarımı kimseyle paylaşmama ama hediye olarak kitap alma, maaş günleri ilk uğrak yerimin kitapçılar olması gibi tatlış aktiviteler falan.
Sonuç olarak zaman ilerledikçe aldığım kitaplar fazlasıyla birikti ve elimdeki kitaplarda katlanarak büyüdü. Ve işte o beklenen gün gelmişti... Araştırma yaptığım dönemde hepsini okuma fırsatı bulacaktım ve buldum. Kocaman 3 yılımı okumaya ve araştırmaya ayırdım. Hem tezimi yazdım, hem biriktirdiklerimi okuduğum çok muazzam bir dönemdi. Madem bu kadar şey biriktirdim o halde bunları paylaşmalıyım ki, ihtiyacı olan insanlarda aradıklarını belki burada bulabilirler dedim ve minnoş kitaplarım için bir bölüm açtım. Artık her hafta bir kitap paylaşımı yapıp içeriği hakkında ufak bilgiler vereceğim. Umarım faydalı bir başlık olur.

O halde bir bibliyofilin dünyasına hoş geldiniz 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder